Turanbusr 2 buçuk ay sonunda muayene oldum baş aşağı dönmüş tospa 2500 gram olmuş suyu falan da iyimiş 🤲🏻
eylul_asil Turanbusr benim kız 3 kilo ya dayanmış boy da 49 cm önden gidiyor dedi tospikmis , tabi bana yasakları sıraladı 🤭🤭 sancım da çıktı hafiften ilaç verdi 🥰
Turanbusr eylul_asil oh maşşallah benim ilk oğlumda öyleydi tospik 4 kg doğdu bu minnoş bi oğlan olacak sanırım 🥰 sağlıkla inşallah az daha beklesin minik yat sende 🥰🥰
eylul_asil Turanbusr sağlıkla gelsinler de çok dakilo alırsa mecbur sezaryan olur o da zor , inşallah normal doğum olur bakalım kismettr ne varsa 😇