Sehide_bzkrt21 18+2 yim şuan ve 2 kere boyadım. Doktorum alanında çok iyi ve herhangi bir sorun olmayacağını söyledi. Çok yakın arkadaşım 2 çocuk dünyaya getirdi 2sinde de her ay boyamış saçlarını ve gayet sağlıklı çocukları. Kimyasal olayına girersek kullandığımız şampuan, saç kremi, sabun, çamaşır deterjanları, yumuşatıcılar, yediğimiz yemeklerde bile var. Bence çok ince ayrıntılı düşünmemek lazım, sakınan göze çöp batar… Tabi ki de karar senin :)