Merhaba kızlar 11+3 haftalık hamileyim. Gebeliğimin basından beri sarı akıntım var fakat yanma veya kaşıntım yok. Doktoruma bunu bir çok defa söyledim. Biraz daha dayan 3 ay dolmadan ilaç kullanılmasını istemiyoruz diyor. Sadece vagi flora diye bir fitil verdi tamamen organikmik vajinal florayı düzenliyormus. Cok endişeliyim acaba bebeğe Zarar verir mi ?