Mrcktl Kızlar 19+2 günlük hamileyim geçen hafta bebeğimin hareketleini gün içinde defalarca hissediyordum ama 4 gündür çok az oda hareket ediyor mu şüpheliyim.Var mı aynı durumda olan?
Fatma2323 Mrcktl benim de o haftalar da öyleydi ilerleyen haftalar da daha çok ve sert hareketler oluyor
Seda1208 Mrcktl inşallah bende en kısa zamanda hissetmeye başlarım ya bende 18+1 ama hala hissetmedim inşallah haftaya bende yavaş yavaş hissederim 😏
K16O26 Haftalara kadar duzensiz hissetmeniz cok normal 1 gun hissetsenz 2 gun hissetmezsiniz daha sonra duzene giriyo ve hergun hissedysunz