Pamukprenses42 aslında daha belirgin olması gerekiyor canım bi de adetin 1 gün de olsa geçmiş bence gebe olmayabilirsin biraz daha bekle bence olmadı yine bi test yaparsın ki ben adetime 9 gün vardı test yaptım onda bile belirgindi gebe olduğum sende belirgin değil