Brgzl benim ilk gebeliğimde şeffaf ve hafif jel gibi su gelmişti canım ama o gün hiç uyumamıştım ağrı ve sancıdan içimden saymıştım baktım düzenli geliyordu sancılar o yüzden dedim sana da belki senin de öyledir diye ama biraz daha bekle bakalım kuzum baya zamanını doldurmuşsun her an gelebilir senin