R-s94 Rahsan49_ bendede var 33+3 üm dün doktoruma gittim ve anlattım ağrımın olduğunu hemen nst ye aldı canım
Rahsan49_ damlanne ama çok zor ya dayanamiyck şekilde ağrıyor ve yeni 34 haftalık daha şimdi normalmi acaba
Nagehan_7500 Rahsan49_ çok çok normal canım benim. Bende 35 haftalığım son 1 aydır çok fena çat ağrılarım var. Bugün ağrıdan ağladım hatta 🙈🤭😄herşey bebişlerimiz için katlancaz ♥️
Dmlh Ben de 33. Haftadayim ayakta kalmak uykuda sağdan sola dönmek bile zorluyor ağrıdan beni sordum doktora gayet normalmiş kafası aşağıda bebişimin o baskı yapıyor 🤗