Ponciginannesi_ Merhaba kızlar iki sorum olacak. Erik çok yiyorum sürekli yiyesim geliyor bunun bi zararı olur mu sizce? Avakado hamilelikte çok iyi deniyor ama bana tadı hiç güzel gelmiyor ot gibi. Siz nasıl yiyorsunuz?
Bus_ak18 Ponciginannesi_ bende ilk zamandan beri erik yiyorum ekşi midemi yatıştırıyor bi zararı olacağını sanmıyorum. Ama ishal yapabilir 😂
Greyy90 Ponciginannesi_ 1. Eriği tuzsuz yiyorum (ne kadsr gönlüm tuza bana bana yemekten geçsede) 😊 ödem olmasın diye çok yiyince ishal yapıyor 😀 kabızlık olduğunda sık yerim 2. Avakado bir kere yemişimdir onu da yoğurtlu sarımsaklı meze gibi yapmıştım
buseyusuf27 Ponciginannesi_ bende erık yıyorum ılklerde tuza batırıp yiyordum artık tuzsuz yiyorm bi xararı yok kız arkdsm son ayına kadar hergun 2 kilodan fazla yıyordu valla 🤣 oldayfı onda olurdu bnce
Yasemin00 Ponciginannesi_ Canım avokadayu muzla ezde ye bana arkadasım hamileligimin basında öle yap dedi
Ponciginannesi_ buseyusuf27 o zaman yemeye devam. Yaşasın yaz geldi yaz meyveleri candır 😂😂😂🙆♀️🙆♀️🙆♀️🙆♀️
Greyy90 Ponciginannesi_ güzeldi ama çokta bilindik mezeler gibi canımın isteyeceği bir şey değil 😊 avakadoyu ben krem niyetine kullanıyorum yemelik tercihim değil 😬 ama kahvaltısında ekmeğine sürüp yiyenler de var bayıla bayıla😀
Yasemmm Avokadoyu yumusayinca limon ve tuzla deneyin hatta sevdiginiz baharatlarla zenginlestirirseniz damak tadiniza yakin olur. Ne eklerseniz onun tadini aliyo aslinda☺️ Erikten de zarar gelmez ama yine de kararinda yemek lazim
Gizemito Ponciginannesi_ Deli gibi erik yiyorum 🤭 Avakadoyu bal ve ceviz ile ezip yiyebilirsiniz 🤗 Ya da hafif zeytinyağı ve hafif baharatlarla ama ben tatlı halini tercih ediyorum ☺️
Mltmdfn Ponciginannesi_ avokadu ben bir kasede sarımsaklı yogurtla birlikte meze gibi tüketiyorum güzel oluyor saf halini bende sevmiyorum oyle dene erik en fazla ishal yapabilir🥰
2020-2020 Ponciginannesi_ çilek ve erik çıktığından beri az miktar da olsa hergün yiyorum.. Şu sıralar iftarı iple çekme sebeplerim ❤️