Gamze_Demir 5 buçuk aylık hamileyim böbregimde batma ve agri yasiyorum bol su icmeme ragmen gecmek bilmiyor. Doktor kontrollerimede gidemiyorum. Neden olur bilen var mı?
Ana-1 Kum yada taş döküyor olabilirsin, parol iç dayanamazsan hareket etme yat dinlen bende 6 aylıkken geçirdim birkaç hafta süründürüyor doktora gitsene yazdıklarımı söyleyecek en fazla parol verip gönderiyorlar
F_s Ana-1 parol agir bir ağrı kesicidir gebelerin kullanamsını önermiyorlar benimde karnında ağrı vardı doktor parol içme ağırdır o dedi minoset yazdı en hafifinden
Ana-1 F_s söz konusu olan böbrek ağrısı karın ağrısına iyi gelebilir ama bana da parol iç diyen bir doktor arkadaş