ZeynepBilgen48 Kızlar 23. Haftada b12 ve demirim düştü. Demir ilacı içiyorum doktorumda b12 için iğne verdi. Böyle birşey yaşayıp sonrasında yükselen oldumu acaba. Korkulcak bi durum değilmiş ama tedirgin oldum 🙈
YazCilegi ZeynepBilgen48 İğne dodex tir yüksek ihtimalle minnacık kırmızı cam tüpler 😁 Benim sınırında cok cok altındaydı iğneler hemen toparlar değerini dedi. 5 günde 1 tane oldum bitince tekrar tahlil verdim düzelmişti cok şükür 😌 Sizde toparlanırsınız insallah en kısa sürede 🌸