Kızlar bugün doktora gittim doktor kalp atışını 140 dedi. Sonrası baktı çıkıntı yok kız dedi. Bayağı bir baktı banada gösterdi. Ama belirtilerim herşeyim hep erkek. Bide renkli baktık yine çıkıntı yok. sizce 20. Haftada değişiklik olur mu siz yaşadınız mı? Ayak üşümemden tutunda sağ göğsümün sol göğsümden büyük olmasından herşeyiyle erkek belirtisiydi. Çin takvimi rus takvimi hep erkek diyordu.