Kevserbdr0 Gerçekten bu hesap işlerini çok karstiryrm ben gibi olan var mı acaba. 32t4 haftaligiz kaç aylık olmuş oluyoruz acaba ?
Kevserbdr0 Miranmiray normalde haziran 27 de 40 haftalık oluo tam . Hesaplayınca da 8 aya basliorz gibi görünüyor . Ama baksana diğer arkadaşlarda 7 . 7nin içinde sonunda filan demişler. Hangisini baza alıcaz 🤭
SerpilG Kevserbdr0 1 ay 4 haftadır. Bunda karıştıracak birşey yok. 32 yi 4 e bölüp bulursun. Yada 4 le kaçı çarparsan 32 çıkar 😉
720berra- SerpilG öyle olmuyor maalesef 1 ay 4 haftadır ama 4 hafta 28 gündür ve bir ay 28 değil 30 ve 31 gün çeker 4 bölerek hesaplarsak fazla hesaplamış oluyoruz
Bsralemdar Kevserbdr0 8 aylık hamilesin. 36. Haftada 9.ayına gireceksin. Ve ondan sonraki haftalar 9. Ayı tamamlama dilimi. Yani nasıl 8 e girip onu tamamlıyorsan, 9 da aynı şekilde. Benimde bunu anlamam 8 ayımı almıştı.
720berra- Kevserbdr0 son adet tarihini baz alarak ay ay say canım örneğin benimki 8 kasım mayıs 8 de 6 aylık oluyoruz.bir ayda 4 hafta var ama bir ay 28 çekmiyor 4 e bölerek hesaplayamayız o zaman 40 haftalık olunca 10 aylık olmamız gerekiyor☺️
Kevserbdr0 720berra- evet bazı aylar hamilelikte 5 hafta olarak hesaplanior diolar birde . Değişik 🤭🤷♀️😀
SerpilG 720berra- ama Dr. lar 28-30 olarak hesaplamıyorlarki hafta olarak hesaplıyorlar. Belki ben yanlış biliyorumdur ısrarcı olamam