28 haftadayım her iki bobregimde de aşırı derece büyüme varmış zaten ağrılardan duramıyorum. Eğer stent takilmazsa böbreklerimi kaybedermişim. Ve erken doğum olurmuş. Ama ben burada stent takılmasının da erken doğuma neden olduğunu okumuştum bi çok kez. Tecrübeli olanlar fikir verebilir mi lütfen 😔