Melikerem_17 Gzmkk ben 2 ay sonra tekrar hamile kaldım aslında tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korktuğum için istemiyordum ama Bi baktım hamileyim 🥰
BusraVeli Gzmkk Ben 3 aylık bebegimi düşük yaptım ardından kürtaj oldum doktor 3 ay beklememi söylemişti 2 ay bekledik 3. Ayda hamil olduğumu öğrendim şükür 🙏
esraaa86 Gzmkk iki ay önce kürtaj oldum ilk adetten sonra da kimyasal gebelik yaşyrm şuan,beklmk lazım iki üç adet dönmi
Hosgeldinbebek 1.5 ay olacak ben de kürtaj oldum, kafam karışık moralim çok bozuk.. Bekleyeyim burada :)
bufemu 7 ay sonra tekrar hamile kaldım ve buda sıkıntılı gibi haftaya öğrenicez inşallah olumlu sonuç alırım 🙏