6 mayıs da tam 41 haftalık olup suni sancı ile doğuma kendimi öyle bir hazırladım ki kendimi. Gelen sancıyı sahte sancı sandım. Saat 16 da giren sancıyi pilates topunun üstünde hafiflettim sonradan eşimin zoru ile hastaneye geldik ki açılmam 6 cm olmuş. 1 saat lik hafif sancı ile yolu yarılamisim. Suyum gelmemişti. Dr tarafından patlatıldı suyum. Sonrasında bi sancı çekmeye başladım ki önceleri böyle devam ederse sancı kolay diyordm. Asıl sancıyi görene kadar ama Allah sabrıni veriyormuş. 5.10 geçe geldiğim hastanede 8.10 da kızimi kucağıma aldım. İlk doğum olduğu için dikişim biraz çok. Ama olsun kızım iyi ya çok şükür 😍😍###