Burcu_ergn bende faydasını görmedim 7-8-9 haftalarıma göre mide bulantım daha azaldı e n azından yemek yiyebiliyorm ama yinede her yemekten sonra midem bulanıyor, yanıyor azalsada geçmiyor bir türlü rahat edemedim ne zaman geçicek tamamen doya doya yemek istiyorum🤷♀️ Ayrıca prilam bende de işe yaramadı , zofere geçtim oda fayda etmedi ilaç hikaye. Bu arada 11+2 yiz