busra-mutluanne1 Hanımlar 25gün kadar önce doğum yaptım göbeğimdeki olan karartılar dahada arttı sanki kapkara göbeğimin altı ve bu durum beni gördükçe üzüyo niye bu kadar karardı normal bişey mi ne zamana geçer acaba bu karartı😓