aLmisMomS Merhaba sevgili hamileler 🥳 Aklıma takılan bir soruyu paylaşayım belki destek olmak isteyen olur 🙃 Süt pompası almamız gerek mi? İlla şart mı yani birde evet illa şart dersek manuel mi tercih edilmeli yoksa elektrikli olması şart mı
F_nur34 aLmisMomS elektrikli mi manuel mi gerekli bilmiyorum ama bir yakınım sürekli Fazla sütümü sağıp saklamıştım grip olduğum bir dönem vardı çocuğumu emzirmedim ve o sütleri kullandım stok İçin iyi oluyor demişti ayrıca calısıcaksanız yada çalışıyorsanız yine önden depolamak adına güzel oluyormus
Svde aLmisMomS ilk doğumda sütüm gelmedi bi akraba sağolsun pompa getirdi ve hem bebeği emzirip hem onunla vakum yaprak süt geldi. Şimdi ikinci hamileliğim ve alıcam. Ama çalışmayacağım için manuel yeterli olur diye düşünüyorum. İnstagramda mochi diye bi marka var onu takip ediyorum hoşuma gitti gibi
MinnakLiva aLmisMomS benim göğüslerim çok acıdığı ve büyük olduğu için aldım çünkü emzirerek asla geçmez bu acı bol bol sağarım dedim lansinoh tekli elektrikli
My-Baby aLmisMomS ben calisacagim ve annem bakacagi icin isten gelemedigim yogun zamanlarda dolapta onceden sakladigim sutleri vermesini saglayacagim onun icin gerekli bana☺️
Mltmdfn aLmisMomS ben almadım ama ilk dogumdan sonra süt gelmeme durumunda ihtiyac duyuluyormus. Ben arkadasından aldım elektrikli olurda kullanmazsam bosuna almıs olmayayım diye ucunu kaynatıp kullanıcam kendısının sutu oldugu ıcın pek kullanamadım dedi. Calısıyorum birde olurda emerse belki alırım sağıp bırakmam gerekiyor😔gönül isterki emzirebileyim