Bayanlar hayirli aksamlar 2 gundur gecmeyen bir sag kasık agrim var. Oturup kalkarken tuvalete cikarken yatakta donerken surekli bıçak saplaniyor kasiğıma. Bastirdigimda da bir ağrı var.Tam gecti diyorum bir daha basliyor en ufak herekette. Yaşayan varmi bu durumu? Doktora gitsemmi?