Arkadaşlar geçen hafta 13. Haftm diye gittim doktor 4 lü test yapalım dedi ultrasonda 15 hafta olarak çıkmıştı yaptırdım bugün sonucunu aldım yüksek çıkmış hoca çıktıgı için de sonucumu arayarak söyledi aglamaktam için dışım çıktı bizde pendik medipole gittik emine hoca nöbetçiydi biraz olsun içim rahatladı gibi ama hala çok kötüyüm o da yarın perinatologa gitmemizi ve dna testi yapılıyormuş onu yaptırmamızı istedi 4 lü test sonucundan anlayan yada başına benimki gibi olay gelen varmıdır :(