Bebisim-123 Ben 32 haftigim ve sağ tarafim col agriyo sanki kaburgalarim batiyo ve nefesim kesiliyo çok zorya allah yardimcimiz olsun
ruveyda98 Bebisim-123 yavaştan vücut kendini doğuma hazırlıyordur canım yalancı sancıların başlaması normal. Bende yarın 33 haftalık olucam vr gece uykular haram oldu 🤷♂️ sağlıkla gelsin de razıyım 🤭
9816tt ruveyda98 ay o gece uykularından bende de yok 34 üm bende ne zaman deliksiz yattığım gibi kalktım hatırlamıyorum sahur dan sonra sen de 5 ben diyim 7 oluyor uyumam uyku düzenimiz iyice mahvoldu
Bebisim-123 Benimde ayni ama bu kabirgalarin batmasi ve nefesim cikmiyo cok zor ya insanlaha hayirlisiyla aliriz kucagimiza hepimiz