brnr09 Kızlar merhaba. 23+1im. Bütün sol elimde kas seğirmesi gibi parmaklarım seğiriyor. Titreme gibi değil sanki kendi kendine atar ya hani böyle göz değirmesinde olduğu gibi. Ama neden olur ki bu bir bilginiz var mı? Sizde de oluyor mu?