Merhabalar 😊 bugün tam 38 haftalık olduk ve çatı muayenesi oldum. Doktor ilk baktığında biraz canım yandı ama kemiğe baktığında baya canım yandı 🤨🤨 çatın normal doğuma müsait dedi ama kg olarak bebek önde olduğu için bende bugün açıkcası korktuğum için p. Tesi gübü için sezeryan randevusu aldım. Dua edin sağlıkla gelsin oğlum 😍🙏