40+1 oldum kızlar bugün kontrole gittim biraz sancım çıktı doktorum yokluyor dedi. Gelmezse 11 mayista yatış yapılacak suni verilecek dedi 11 mayısta 40+6 olmuş olacağım. O güne kadar kendi sancim gelmesi için neler yapmalıyım.
defne yaprağı, sinameki, adaçayıyi öğütüp balla karıştırıp macun kıvamına getirip doğuma üç gün kala bir tatlı kaşığı günde 3 kere yenince doğuma yardımcı oluyormuş denemek istiyorum deneyiniz var mi aranız da yada neler yapabilirim.