Angelada Tiroid ilaci kullaniyorum geçen sağlık ocağında 1 e düşmüş ilaci birakayim mi doktora pazartesi gideceğim. Ilk başta 5 di fazla mi düşmüş bişey olur mu
Didialp Angelada olması gerek suan tatlım,2.5 un altında olması bekleniyor bence doktoruna sormadan ilacını ssakın bırakma