tugce67-67 Kbrmrt57 normalde muayene olurken vajina girişini bi aletle açıyorlarya ilk önce onunla açıyor mu yoksa sadece direk elle mi açıyorlar şahsen bi tık acıtıyordu o tarz bi acımı 🤗?
Cetinn Çok acıyor mu 🙈geçen gün bi tane arkadaşım koluna kadar soktuw elimi dedi tırsıyorum o günden beri 🤭😔 kaç haftalıksın :)
Pinar_93 Cetinn canım kendini kasmazsan hiç bir şey olmuyor . Ben mesela ilkten kastım inanılmaz bir acı hissettim sonra doktorum ne rahatlattı onun telkinleriyle kasmayı kestim ve acı geçti :)) zaten kısa sürüyor kendini tamamen serbest bırakman yeterli
Vnsgb Çatı muayenesinden korkulur mu ya 😂 hamileyken cinsel ilişkiye girmekten daha az rahatsızlık ve acı veriyor. İki parmağını sokup bakıyor bu kadar. Canınız bu kadar tatlıysa normal doğumu unutun çünkü sancı anında 500 kere bakıyorlar öyle 🙈🙈🤣
Kbrmrt57 Cetinn canım 38 haftalığım kendimi serbest bıraktım dr 2 parmağı ile bakıyor sanırım parmağının tamamıyla baktı acı hiç yok ama sonuçta birşey giriyor rahatsız ediyor insanı 😊
Melisa_ycl Kbrmrt57 bnde 39 haftaligin hic cati muayenesi olmadim doktor normal dogum dedi bisey olasa dedi bnde cati muayenesi hic olmadim dedim gerek yok doguma geldiginde bakariz dedi bana nye boyle dedi ozele gittim hemde
Vnsgb Kbrmrt57 evet farklı aynı şey değil. Daha basit bi işlem. Sadece bi kaç insanımız çok abartmış vaktiyle yok şöyle acıyor yok böyle acıyor diye. İnsanlarımızda otomatik olarak bi ön yargı oluşmuş. Kendini kasmadığın sürece sıfır acı. Daha 2 gün önce spekulum ile muayene yaptılar. Çatı muayenesinden daha rahatsız edici o bile canımı yakmadı. Sadece beyninize korktuğunuzu yer etmeyin çok rahat geçiyor gerisi 😇
Selinsakkk Kbrmrt57 evet baştan canım hafif acıdı ama kemiğe bakınca çok acıdı aslında çatı da normal doğuma Uygunmuş ama bebek kg fazla olduğu için sezeryan günü aldım
Kbrmrt57 Selinsakkk kaç haftalık kaç kg bebek benim canım acımadı ama parmağını tamamen soktu o rahatsız ediciydi 😔
Selinsakkk Kbrmrt57 38 haftalık tam bugün 37.haftada 3584 kg daydı ama bugün sabit durmadıpı için net kg veremedi doktor 4 ü geçicek dedi ama 😊
Nihalagpak Ben de 35 haftalığım, 2 gün önce çatı kontrolüm vardı, korkuyordum ama hiç acı çekmedim. Kendini kasmayınca daha rahat oluyor, 2 parmağıyla baktı öyle kol sokma falan yok 😃 Neymiş öyle kol girecek kadar 😃😃😃
Melisguneer Asıl can acısı normal Doğum yaptıktan hemen gelip el bileğine kadar sokuyoelini hemde saat bası gelerek hastaneden çıkana kadar çok zordu o an benim için 😑😁
Sinay74 Melisguneer kanamanız olmuştur fazla o yüzden öyle bakılmak zorunda kalınmıştır yoksa gerekli olmadığı durumlarda öyle yapılmıyor