Merhabalar benim 2. Gebeligim 6 +6 günlük şuan bugün kalp atışlarını duymak için hastaneye gittim kese görüldü ultrason da ama bebek görünmedi alt muanedede aynı şekilde kese göründü ama bebek gorulmedi sağlıksız gebelik olabilir denildi veya üzüm gebelikte olabilir denildi sonra beta için kan tahlili verdim sonuç 2557.6 çıktı 6. Haftaya göre çok düşük 48 saat sonra tekrar beta yapıp sonuçlara bakılacak mis böyle bir durum başına gelen varmı ??bilgi verirmisiniz??