edakiraz 13+3 olduk hala bulantılarım var özellikle yemekten 15-20dk sonra wc ye zor yetişiyorum. Sizler ne durumdasınız?
Tugbacolak edakiraz kısıden kısıye tamamen degısen bırsey kuzum kımısınde hıc olmuyor kımısınde uc ay suruyor kımısınde gebelık boyunca. Benım bes ayım bıteme kadar mahffetmısdı umarım senın daha erken bıter
Zeyzeyka edakiraz 19 haftalık oldum hala devam ama o haftalardaki gibi yoğun değil canım azalıyor yavaş yavaş ayrıca bulantı ilacıda kullanıyorum onunda etkisi var
Kbrakbra edakiraz 20. Haftaya kadar sürdü benim canm , 33 deyim eskisi kadar olmasa da arada oluyr malesef
SnFk edakiraz 10+5 oldum. 5. Haftamdan beri bulantım var. İlaç almadığım zaman sabah 6buçukta uyandırıyor beni bulantılar. Hiç bitmeyecekmiş gibi hissediyorum.
edakiraz Tugbacolak çok kötü halsiz kalıyorum ya oğlumda 9 ay sadece sabahları kustum bu bi değişik yemek yiyorum sanki midemde mikser var
edakiraz Tugbacolak çok kötü halsiz kalıyorum ya oğlumda 9 ay sadece sabahları kustum bu bi değişik yemek yiyorum sanki midemde mikser var
Melodixxx edakiraz 20+4 hala ilaçla duruyorum sabah kalknca bir defa kusuyrm gün ççinde ve akşamlarıda bulantım oluyor hala herşeyi de yiyemiyorum ama eskisi gibi aç kalmıyrm daha iyiyim
Tugbacolak edakiraz allah Sabır versın canım benimde oyleydı su bıle 5 dakkadan fazla durmazdı mıgdemde
Wonderanne edakiraz eğer herhangi bir sorun yoksa 1 2 haftaya geçer benim safra kesemde taş var o yuzden hala var o sıkıntılar 28+4uz
Melodixxx Wonderanne bende dün ayrıntılı ultrasyonda öğrendm saframda taş olmş sol böbreğimdede şişme varmş bunlrda bulantı kusma yapıyormş bunlr dışında safran seni hiç rahatsz ediyor mu ağrı fln var mı
Wonderanne Melodixxx evet maalesef sağ gogsumun alti ve onun arkasında ağrı oluyor birde böyle sanki doluluk var miden taş olur ya sag gogsumun alti oyle dolu gibi oluyor
Melodixxx Wonderanne yeternce sıkıntımız yokmuş gibi birde bu çıktı hamilelik deynce artk ödüm kopuyor çok zor gerçektn ya
Wonderanne Melodixxx benim daha önce yoktu hamilelikte çıktı olsun bebeğim sağlıklı olsun da benim için sorun değil asıl risk yüksek tansiyon benim rahme giden damarın birinde direnç çıktı tansiyon kontrolü yapıyorum o yukselmesin de ben gerisini çekerim
krktasnihal90 Haftamda tamamen bitti bulantılarım ilk hamileliğimi öğrendiğimde nasıl geçecek 3 ay diyordum bulantılardan dolayı çünkü diğer gebeliğimde bulantılı geçmişti ama bitiyor geçiyor sabredin☺️