Pnarrr Merhaba kızlar aranızda ekg çekimi yapan var mı doktorum bir sonraki kontrol günü EKG çektir dedi nasıl oluyor merak ettim bu arada 35+6 haftalık hamileyim 😊
Ngngng Pnarrr dün çektirdim 1 dk sürüyo el ayak bileğine mandal gibi bi şey takıyo göğüs kısmına da bikaç tane yuvarlak metal yapışıyo uzanır vaziyettesin bu kadar
Pnarrr Ngngng anladım canım çok teşekkür ederim özel de mi yaptırdınız ücreti ne kadar acaba bende özele gidiyorum da canım
Ngngng Pnarrr bende özele gidiyorum ama testlerimi falan devlette yaptırıyorum kan idrar ve ekg yaptırdım dün
Pnarrr brnr09 galiba canım 35+6 haftalığım daha yeni istedi doktor bu ekg çekimini benim de fikrim yok ilk Hamileliğim 2 hafta sonra çekilcem nasıl çekiliyor diye merak ettiğim için sormuştum buraya bende 😀😀