AliSilan Melodixxx Allah korusun zaten. evet çok pis ağrı yapıyor ben hatta eğer iğne vurduğun yer böyle şişerse ovala hep ben iğne yuzunden yatamıyordum
Melodixxx AliSilan şişme çok yok aslnda ama ağrısı belime ve bacaklarıma vuruyor sanki bacağım kısalmş gibi basrken tam yere değmiyormş gibi oluyor tam iyileşeck tekrar vurcz bu böyle devm edeck galiba😂
EsraOzsusam Melodixxx bn memnunum iyi ki olmuşum sezeryan :) beklesem belki olurdu ama istemedım :) şükür bebeğim sapasağlam. Zaten 4 kg dogdu beklessm normal olmazdı belkide
Melodixxx EsraOzsusam ne bileym sezeryan daha çok korkutuyor beni bebek kendi gelmek istediği yöntemi seçermiş iyi olsnda nasl geliyorsa gelsn
EsraOzsusam Melodixxx orası öyle bende kaderiyle oynamak istemedm. Ama hemoroidim de olduğu için bunu seçtim. Bir de normal gelcek bebek 40 a kadar geliyor diye düşünuyorm ben gecikince gelmicek gibi geliyo:) hayırlısı canım hayırlı dogumlar dilerim