BahaarS Kızlar lütfen bu mübarek günlerde dualarınıza muhtacım.. 39+3 olduk ve kafa çapı büyüklüğünden dolayı zorunlu sezaryen olacağız. Bebeğim ve benim sağlığım için dua eder misiniz? Rabbim şimdiden hepinizden razı olsun, sizleri de sağ Salim evlatlarınıza kavuştursun 🙏🏻🥰🤰🏻
damlafidan BahaarS sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu benimde az kaldı sezeryan olucam bende muhtemelen. yaklaştıkça heyecan bastı zaman geçmiyor hayirlisi 🥰
Cafede BahaarS rabbim sağlıkla kucagina almayi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 Bn 5 ayligim yatin sezaryen olucam die yazmaya sabırsızlanıyorum 😍
Tukec BahaarS Sağ salim kucağına al inşallah 😍 kafa çapı büyüklüğü kaçıncı haftada ortaya çıktı? Benimde 24 hafta kontorlümde kafa çapı 1,5 hafta önde gidiyordu. Doktor böyle devam ederse sezeryan olabilir dedi. Gelecek hafta kontrole gideceğim merak ediyorum yine önde mi yoksa normal mi diye 🙄
Wonderanne BahaarS Allah yardımcın olsun InsaAllah bir an önce sağ salim ikinizi de kurtarsın 🤗 kafa çapı ne kadar söyledi mj
BahaarS damlafidan ay sorma psikoljim kırık şuan bi gülüyorum bi ağlıyorum hem korkuyorum hem seviniyorum tuhaf yani 😅😅🙈
BahaarS Cafede Amin Allah razı olsun kuzum 🥰 inşallah sende bu günleri görürsün canım çok manyak bi his 😂😂😂
BahaarS Tukec Amin canım Allah razı olsun 😍 36 da belli olmuştu kuzum, 38’de kesinleşti direk sezaryen dedi Doktorum nst de kalp ritminde iki yerde kasılma oldu o yüzden 40’ı bekleyemeyeceğiz yarın gel yatışını yapalım dedi inşallah herşey çok güzel olur hepimiz için 🥰
durununannesi34 Ağrısız sızısız, kazasız belasız, sağlıklı bir doğum diliyorum. Hadi bakalım, yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin. Bunu da atlatırsın, görelim seni 😄😍
BahaarS durununannesi34 Yaa 🙈 Allah razı olsun canım benim darısı isteyen ve bekleyen herkesin başına 😍🥰
Kubraonenn BahaarS rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin insallah sağ salim hastaneden bebişinle evine dönmeyi nasip etsin canım. Yürekten dua ediyorum sana kendime bütün hamilelere doğum yapacak herkese🤲 Benimde pazartesi doğumum rabbim bizede sağlıkla evimize gelmeyi nasip etsin insallah🤲