Bende bu konudan muzdaribim 😂 15 haftalık oldum 13 te kız tahmini geldi bugün doktorum yine kız dedi ben emin misiniz ben çok erkek hissediyorum dedim bana sen hissettiğini söylüyorsun ben gördüğümü söylüyorum dedi 😂 ama çevremdekiler bile hala inanmadı kız olduğuna Herkesin beklentisi nedense erkekti 😂😂😂bakalım değişecek mi😂😂