MasalAlparslanMom Detaylıda 27+2 olmuşuz . Temmuz başı gelir bu beklemez dedi doktor 🙄🙄 1042 gr olmuşuz bide 😬 Artık 25e göremi değerlendireyim 27mi bilemedim
Demir MasalAlparslanMom Oy maşallah,2 hafta önden gidiyor yani.Doğum vakti sata göre hesaplanıyor hep asla değişmezmiş bu durum.Bu arada Şekerinize baktırdınız değil mi?
1987gokce MasalAlparslanMom Rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin maşallah. Bana da böyle hayırlı haberler almak nasip olsun inşallah.