Bugün itibariyle artık 38+3 olduk, son düzlükteyiz yani 😊 Son bir aydır zaman zaman karnımın içinde pıt pıt şeklinde atmalar hissediyorum. Bazen bir kaç dakika bazen daha fazla sürüyor. İlk hissettiğimde internetten baktım hıçkırmaymış ve bu şekilde diyaframı çalışıyormuş. Bu şekilde bebeği hıçkıranlar var mı 😊