Esra_42
Benimde 2 düşüğüm oldu bu 3.gebeliğim sıkı takipteyim size en büyük tavsiyem saatini atlamayın hergün ayni saatte için ilanınızı doktorum beni her kontrolde oyle tembihler.. Dediğiniz gibi oruç tuttugunuz için ilaç saatleri farklı olmustur ondan dengesi bozulmuştur. Ben geçtiğimiz ramazan ayında henüz 5,6 haftalik olmasına rağmen tutamadım tsh değerim bozulur diye lütfen kontrolleri ve hapi ihmal etmeyin aslinda tedavisi hicte zor değil..🌸