Aliyahyaannesi Hsrt42 siz yine iyisiniz biz 39 haftalık olduk hala gelen giden yok bekliyoruz sabirla🙈😍
Brglkrm87 Bende 38+3üm hiç gelmeye niyeti yok .artık çok yorgun hissediyorum kendimi biran önce doğsun istiyorum .Ama işte vakti saati yazılmış bekliyoruz .hayırlı kolay doğumlar diliyorum size de ,😊