gamzekubra Sinem62 37.haftada raporu otomatik başlıyo ayrıca doktora gidip rapor alman gerekmiyor. Hastane otomatik dğzenleyince işyerinin sistemine düşer
sukayhanacar tabi ki gerek var canım çalışamaz raporu alıp doktorundan muhasebe veya iş yerine teslim etmen gerekiyo