Kısa olduğu basıl anlaşılıyor ? Ultrasonda belli oluyo mu? Ben de bu iğneyi kullanıyorum. İkidir kanamam oluyo bebekte rahimde hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum ama kanamanın nedeni belli değil. Rahim kısalıgı olabilir mi diye düşündüm şuan 🧐