dilber5167 iyi günler anne ve anne adayları 12+5 kontrlm vardı doktor %70 erkek dedi yanılma payi bıraktı donermi erkekten kıza başına gelenler oldumu 😘
hilal_yener dilber5167 17. Haftamda %90 erkek dedi 20. Haftamda kız olduğunu öğrendim şuan 36+4 haftalıgım kızım olcak
Annekuzusu23 dilber5167 bende 13+2 de %79 erkek dedi doktorum 10 gün sonra tekrar gittim %100 erkek dedi canım oranı yüksek vermişse doktorun büyük olasılık erkektir.
Halimehacin dilber5167 genelde yanılmiyolar erkekte diye biliyordum canim ama burda öyle şeyler okuyoruz ki her an herşey olabilir 😂 11. Haftamda erkeğe benzetti 15. Haftamda %90 erkek dedi hatta kanıtı bile var ultrasyon resminde😂 artık değişir mi bilmiyorum☺️
derinozkaya dilber5167 doktorun uzmanlıgına baglı sanırım kuzum bana 12 de erkek dediler pipisini bile gösterdiler 😹 13 te kız oldu suan 23+4 kızım olacak 🥰🤲🏻
Hazalperi dilber5167 12 haftalıkken gittim %70 erkek dedi bügün yine gittim 14+2yim bu seferde %70 Kiz dedi kafalar karışık 🤦♀️
Prenses58 dilber5167 değişir kızımda ilk % 90 erkek dediler kızım oldu oğlumda kiz dediler ismini bile koydum oğlum oldu bunda nasip daha erken bence değişebiliyo
Mavilipembeli dilber5167 benimde 12 haftalıkken kız dedi 14 te erkek dedi önümüzdeki hafta 18 haftalıkken gidicez o zaman ne dicek bakalım