20.haftamdayım. detaylı ultrasonda serviks uzunluğum 22 mm çıktı. Erken doğum riski var dedi doktor. Progestana başlattırdı. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Progestan kullanarak gebeliğin son haftasına kadar saglıklı gebelik sürdüren var mı? Çok endişeliyim 😔😔😔