Bsraaac Merhaba bağcılar medipolde Nagehan Kaya ya giden varmı ? yada aynı hastanede başka bayan doktora .. ( doktorumdan memnunum yanlız erkek olduğu için rahat edemiyorum soru soramıyorum normal doğum düşündüğüm için değiştirmek istiyorum ) ..
Kvlkgzmerhn Bsraaac hic girmedim dogumhaneye normal odaları geniş ferah konforlu masa kurulumi filan istersek masa felan getiriyorlar ucretsiz oranin fotoğrafçısı var cekim icin onu kullandirtuyolar