Elif1717 35. Haftamda doğum yPtım. 2 hafta oluyor , erken doğum riskim yoktu birden oldu. 2 haftadır küvez de. Hiçbir iğne vurulmadım. Allahın izniyle sağlık durumu iyi pazartesi çıkacak inşallah. Yoğun bakım odasında 25 haftalık bir bebek bile var yani. Sıkıntı etmeyin . Sadece Yeni doğan yoğun bakımı iyi bir hastane tercih edin. Olanakları gelişmiş olsun. Gerisini hallediyorlar zaten.