12 haftalık hamileyim 5 hastalıkken tsh yüksek olduğu (3,5) tespit edildi ilaç kullanmaya başladım bugün itibariyle tekrar test yaptırdım 4,5 çıkmış hiç düşmemiş ne yapsam bilemedim doktor ilacın dozunu artıracak inşallah düşer çok moralim bozuldu 😢 bebeğime bir şey olmaz inşallah 😒😒