Büyük ihtimal detaylıda çentiklenme çıkmıştır damarlarında o da bebekte bazen gelişim geriliği yapıyor yani ilaçlarla alakası yok zayıf doğmasının damardaki akış daha zayıf, bende de var aynı sorun. Beslenme düzene girdikçe bebeğin şekeride normalleşir stres yapmasın bu dönemde sütü varsın sağsın bol bol hastaneye bıraksın en kısa zamanda düzene girer umarım🙏🏻