Kizlar 2.ay aşısı olduk bugün 3 tane eve gekdik iyiydi sonra agliyarak uyandi bebegim susturamadim emmedi bağıra bağıra ağlıyor aşı olurken bu kadar aglammisti gazi var ikiniyor ayni zamanda masaj yapayim dedim karnina daha çok ağladı altina yapmis değiştiyim dedim bacaklarini tutup kaldirdim altini silmek için aşırı aglamaya bagirmaya başladı ilk kez bu kadar ağladı bağırdi bebeğim sizlerde böyle birşey oldu mu bende agliycam valla artik