BegummKaya27 Sat göre 5+1 haftadayım . Bugün kese için doktora gittim 5+6 günlük çıktı. Böyle bişey olabilir mi?yaşayan var mı bu durumu?Adet olmadan hamile kalmışım gibi bişey oluyo 🙄
BegummKaya27 Eemmyy ama benim ilerde görünüyo işte. Geriden olsa geç döllenme diycem ama 5 gün ileride şuan
Eemmyy BegummKaya27 aa Ewet pardon 🤭 Doktorla görüşmedin mi peki neden öyleymiş. İleriki haftalarda olsa beslenmeden kaynaklı dicem ama henüz çok minik. Bilemedim 🤷♀️
BegummKaya27 Sordum tabi ki ama net bi cevap vermedi. Bikaç değer oynaması normal dedi ama biliyosunuz ilk haftalarda 1 gün bile önemli. Bilemedim. Beta değerim de 5995 çıktı
Eemmyy BegummKaya27 kötü düşünme canım, çok büyük problem olucağını düşünmüyorum. Bir sonraki kontrolün yakın bi zamandaysa tekrar görüşürsün doktorunla. Bişey olmaz inşallah🤲