Ysmnnzr-0 Merhaba doktora gittim kan üre azotum düşük çıktı hiçbir açıklama yapmadı dahiliye doktor.. bu durumu yalayan var mı bebeğime zararı olur mu teşekkürler şimdiden
Ysmnnzr-0 Eytu12 ben Şemdinli’de çalışıyorum bütün imkanlar kısıtlı dahiliye doktoru yorum yapmadı bile.. teşekkür ederim rahatladım biraz