Herkese merhaba,
39 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim bebeğimin anne karnındaki duruşu normal doğuma uygun ama hala doğum kanalına girmemiş. Doktorum 40. Haftaya kadar bekleyip daha sonra gözetim de durucağımızı söyledi ama 40 dolduktan sonra çok beklemeyi de tavsiye etmiyorum dedi. 39. Haftadan sonra bebek kanala girer mi bilgisi olan var mı?