nurcakir58 Dış ülkeye kan yolluyalim dediler birincisini kaybettim bunuda kaybetmek istemiyorum buda öyle olursa tüp bebek yapın dedi doktor sezerysnliyim ben 7 ay bekledim hamile kaldım böbrekleri 31 m napicam bilmiyorum