Greyy90 Babyveannesi birşey olmaz canım ağzı kapalı sonuçta bende o haftalardayken aldım hep stokladım
tugce67-67 Babyveannesi canım ben 3 tane aldım aslında çok alıyordum sen gibi tereddüte düştüm sonuçta doğuma daha aylar var yaz geliyor illa suyu çekilir diye düşünüyorum🙄serin yerde sakkanınca belki bozulmaz
bimuallime Babyveannesi prima pampers 9lu paket 60 tl düşerse on kutu alsan da kurumaz 😅 50 gündür kullanıyorum mükemmel bişey
Cnsbll Ben dogumdan cok önce almiştim sıkıntı olmadı.ıslak mendilin markasıyla da alakalı olabilir.hala da cokca alıyorum
gzmdnz35 Stok yapmak bir yönden iyi ama eğer bebeğe yaramazsa alerji yaparsa onu da düşünmek gerek ama kuruma kurumaz çok sıcakta kalmadığı sürece
ozgeaa Bende 23+3 oldum. 9 paket prima pampers 60 TL ye aldım. Kuruyacağını sanmıyorum çünkü mağazalarda da aylarca duruyor sonuçta
Tuos2306 Babyveannesi bişey olmaz kapalı sonuçta. Ben şuanda da oğluma aldımmı birsürü alıyorum sürekli lazım oluyor çünkü 😀
Minnakdavsan Babyveannesi kuruma felan olmaz da canım stokladigin markaya bebeğinin alerjisi olursa elinde kalır bence mantıklı değil doğsun bebeğin dene bi hangi marka bebeğe iyi gelecek sen hangisini beğeneceksin ona göre alır stoklarsın bence ☺